Skip to main content

Политика

Политическия маркетинг е на ниво детска градина

Политическия маркетинг е на ниво детска градинаС изключителна забава наблюдавам колко плиткоумни са политическите стратези, които движат изборите за кмет в София. Днес ще се спра на откриването на паметника на Гунди, което само по себе си е прекрасна инициатива, която за съжаление беше неизбежно да се използва за предизборен маркетинг.


Хекимян, който е от Стара Загора и фен на Берое поради някаква странна причина отива на откриването на паметника.


Някакъв кандидат за районен кмет от ДБ се снима пред паметника. Факт, че доколкото разбрах човекът е подкрепил много административно този паметник, НО...


Каква е логиката на двете страни да се опитват да политизират една спортна и по-скоро чисто човешка инициатива?


Да не говорим, че е безумие хора, които се борят за електорална подкрепа да взимат ясна страна за това, кой отбор подкрепят, защото най-малкото има хора от ДБ и ГЕРБ, които са от ЦСКА и може да се издраният на това.


Това с подкрепата на футболни отбори работи само и единствено за по-малки градове, в които има един отбор и политикът се бори за подкрепа от футболните фенове. Когато, обаче имаш два големи отбора, като Левски и ЦСКА това неминуемо ще издрани немалко хора.


За съжаление в България политическия маркетинг е на ниво детска градина и заради това е напълно нормално да имаме толкова ниска избирателна активност.

 

 

 

 

Добавете коментар